Pristatymas/grąžinimas

OMNIVA PAŠTOMATAS – 2,30 € / NEMOKAMAI perkant už daugiau kaip 50 €

Gaminys į paštomatą atkeliauja per 1–5 darbo dienas po užsakymo. Apie tai, kad Gaminys pasiekė paštomatą, Klientas gauna SMS žinutę, kurioje nurodomas paštomato durelių kodas, paštomato adresas, Gaminio grąžinimo kodas ir saugojimo terminas. Paštomatai veikia 24 valandas ir dažniausiai yra šalia pagrindinių prekybos centrų įėjimų.

OMNIVA KURJERIS – 3,50 €

Gaminys pristatomas per 1–5 darbo dienas po užsakymo. Kurjeris susisieks su Jumis telefonu ir suderins tinkamą pristatymo laiką.

SVARBU! Atkreipkite dėmesį, kad pristatymo laikas kampanijų metu (išpardavimai, akcijos) gali užtrukti ilgiau nei įprasta.

KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

Jūs turite teisę užsakytą prekę pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo gaminio gavimo. Tokiu atveju, Klientas turi pateikti prašymą per 14 dienų nuo Gaminio gavimo. Tai padaryti galima trejopai:
Pridėti užpildytą formą prie grąžinamo Gaminio pakuotės
Nusiųsti nedviprasmišką prašymą el. pašto adresu baliomagija@gmail.com
Užpildyti standartinę grąžinimo formą Kompanijos interneto puslapyje ir siųsti el. pašto adresu parduotuve@denimdream.com
Grąžinimai ar pakeitimai priimami tik užpildžius formą.

Gaminių pakeitimo / grąžinimo formą raiste ČIA

Grąžinimas yra NEMOKAMAS.

Užsakymą galima grąžinti trejopai:

1. Naudojantis Omniva paštomatu
Užpildykite grąžinimo formą ir pridėkite prie siuntinio. Supakuokite grąžinamą siuntinį taip, kad jis nebūtų atidarytas nesugadinant pakuotės. Nuimkite seną adreso kortelę. Norėdami išsiųsti siuntinį, įveskite grąžinimo kodą (jis atsiųstas kartu su siuntinio pristatymo pranešimu) į siuntinio terminalą. Terminalas pateiks reikalingą adresą ir atidarys terminalo spintelę. Grąžinimas interneto parduotuvę pasieks per 3 darbo dienas.

2. Pašto skyriuje
Jei norite prekę grąžinti per pašto skyrių, El. parduotuvė siuntimo išlaidų neapmoka. Apie išsiųstą prekę turite informuoti El. parduotuvę el. paštu baliomagija@gmail.com. Gaminys El. parduotuvę pasieks per 3 darbo dienas. Apie Gaminio gavimą El. parduotuvė informuoja Klientą el. paštu. Grąžinimas nemokamas tik per Omniva paštomatą ir mūsų parduotuvėse.

3. Vienoje iš mūsų parduotuvių
Užpildykite grąžinimo formą ir pridėkite prie siuntinio. Parduotuvės klientų aptarnavimo darbuotojai perduos siuntinį interneto parduotuvei, kur bus atliktas keitimas arba grąžinimas. Grąžinimas interneto parduotuvę pasieks per 5 darbo dienas. Parduotuvės personalas nepadengia išlaidų. Prekių keitimą ir grąžinimą atlieka tik „Baliomagija“ interneto parduotuvė.

Mes išsiųsime prekės gavimo patvirtinimą Jūsų el. pašto adresu.

Pasirinkti kitą prekę įprastose parduotuvėse nėra įmanoma.

Gaminys gali būti pakeistas tik kito dydžio tokiu pačiu Gaminiu. Išsiųsime Jums naują produktą kaip įmanoma greičiau, kai gausime keičiamą prekę.

Grąžinimas už prekę bus pervestas į tą pačia banko sąskaitą, iš kurios buvo daromas pirkimas, per 14 darbo dienų nuo grąžinimo paraiškos pateikimo. Jei buvo naudojami premijiniai pinigai (dalis jų) apmokėti užsakymui, visa panaudota suma (dalis jų) bus grąžinta klientui. Premijiniai pinigai, kurie buvo uždirbti už užsakymą, kuris yra grąžinamas, bus anuliuoti nuo kliento sąskaitos.

Pristatymo išlaidos taip pat bus padengtos. Jei grąžinama tik dalis užsakymo, pristatymo išlaidos bus padengtos dalinai.

Keičiama ar grąžinama Prekė negali būti sugadinta ar dėvėta, Prekė turi būti originalioje pakuotėje su visomis originaliomis etiketėmis. Grąžinti kosmetikos ir atidarytų kvepalų pakuočių, taip pat apatinio trikotažo negalima.

Patariame visada Gaminio pakuotę atidaryti atsargiai, nepadarant jokios žalos. Jei pakuotė negali būti atidaryta jos nepažeidžiant, Klientas nereikalaujamas grąžinti Gaminio originalioje pakuotėje.